lørdag 2. januar 2016

Godt nytt år!

Jeg vil først av alt ønske mine leser et godt nytt år. Jeg håper det nye året vil være bedre enn det foregående, for dere alle sammen. Om året som gikk var trått og grått, eller om det var et særdeles bra år, så satser jeg på at 2016 viser seg å være en oppgradering!

Skåler det nye året inn med alkoholfri champagne.
Jeg er egoistisk og ønsker meg det samme for meg selv. 2015 var langt fra et godt år for meg, men jeg begynner å venne meg til en hverdag med mye nedetid og nedturer. Jeg håper 2016 vil bli et år hvor jeg kan smile mer og nyte dagene!

Ser jeg tilbake på 2015 hadde det sine lysglimt:
  • Adopterte ny pusekatt: Dora Skittles 
  • Oscar-natt med Anders 
  • De Tre Musketerer på Folketeateret
  • Danskebåtluksustur hvor vi så på EuroVision på lugaren
  • Mye tid ute i sola med gode bøker i sommer; ble faktisk brun
  • London-tur (musikaler og shopping) med Anders
  • The Offspring-konsert som var awesome, og andre gode konserter
  • Ramaskrik
  • Å få lese Evna gratis før alle andre
  • Fullførte første semester på bibliotek- og informasjonsvitenskap; skole og linje jeg trives på
  • Blitt kjent med kjempemange fine folk på skolen
  • Alexandria studentforening
  • En god julefeiring med familien
  • Høytlesningstunder med Anders

Hvordan 2016 blir vites ikke enda. Men jeg har noen håp for året:
  • Fullføre semester 2 av utdanningen.
  • Fullføre semester 3 av utdanningen.
  • Bli flink til å faktisk lese pensum!
  • Få kontroll på økonomien igjen
  • Få et bedre forhold med Anders
  • Kose mye med niesa mi
  • Få det bedre
  • Smile og le mer
  • Kanskje få råd til en liten ferietur i år og
  • Være mye ute i sola i sommer
  • Lese mange gode bøker
  • Få kastrert kattene
  • Kose valpene til hunden til foreldrene mine?
  • Besøke Sigurd i nye leiligheten hans flere ganger
  • Bli flinkere sosialt
Dette er ikke på noe som helst vis nyttårsforsetter, for det funker aldri uansett. Dette er bare håp, drømmer og ønsker for det nye året. Nå som 2016 er her, så får en bare ta en dag av gangen, det er ikke noe annen måte å gjøre det på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar