lørdag 30. januar 2016

Gilmore Girls Seasons

I det siste har flere TV-serier fra min barndom/unggdomstid gjenoppstått med nye sesonger. Jeg antar at Full House ble en flopp, om den har kommet ut enda, og X-Files har nylig hatt sesongpremiere på ny sesong. Jeg har enda ikke fått sett X-Files, men det skal jeg få gjort.

Og hva fikk jeg se på Twitter nå nettopp? En retweet av Lauren Graham, selveste Lorelai Gilmore, med bekreftelse på at hun skal tilbake på Gilmore Girls settet for å jobbe. Disse reunionene kan kanskje føles litt som Nightmare on Elm Street film nummer ti i rekken, eller noe slikt. Men dette er Gilmore Girls! Og de fikk en litt for hastet avslutning sist, av grunner jeg ikke kjenner til. Så vi trenger på en måte å se hva som skjer med mor og datter Gilmore. Og Luke. Og Lane. Synd vi ikke får se noe til bestefar Gilmore.

Dette blir en Netflix-serie, med 4x90 min episoder, en episode per sesong av året. Spennende, spennende! Dette gleder jeg meg til! Les mer her hvis du vil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar