onsdag 20. januar 2016

OwlCrate: Magic

Endelig tid for ny surprise-pakke i posten! Det er kjempefint å finne noe annet enn reklame og regninger i postkassa, og ekstra gøy er det når det er en stor pakke med mye rart i!

Januars OwlCrate har temaet magic, et finfint emne spør du meg.


Jeg har, som sist, ikke hørt om boka som var med. Denne måneden fikk jeg Lena Coakley: World of Ink and Shadow. Etter hva jeg har skjønt er dette en eventyrhistorie spunnet rundt Brontë-søstrene. Jeg er litt skeptisk siden det er nok en historisk bok, men den lover noe om eventyr eller fantasy. Jeg håper den holder det den lover. Jeg har ikke noe forhold til noen av Brontë-søstrene, selv om jeg gjerne vil ha det. Jeg håper uansett at boka er bra.

I tillegg til boka var OwlCrates første FunkoPop. Yay! En Harry Potter FunkoPop. De hadde sendt ut fem forskjellige, og jeg fikk Snape. Dessverre ikke OwlCrate exclusive, slik som LootCrate har, men det er ok. Jeg hadde den uansett ikke fra før. Fikk også en spesiell Harry Potter-leppomade, med smak av hvit sjokolad og mint. Ikke så ille som det høres ut som, og den hadde en søt ugle på seg. Det er vinter, så leppomade kommer godt med.

Resten av innholdet besto av papir. Jeg synes det er litt kjedelig i seg selv, bortsett fra bokmerke, som jeg synes er kjekt å få med i en bok-crate som dette tross alt er. Noe av innholdet gikk dessverre rett i søpla denne gangen; stygg papirdukke og rabattkupong på en e-bok som ikke fristet det minste.

Til tross for litt søppel i denne craten, så er jeg godt fornøyd. Hardcover-bok, FunkoPop og leppomade gir grei valuta for pengene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar