tirsdag 26. januar 2016

Takk Lånekassen

Endelig har jeg penger igjen! Etter null inntekt for hverken meg eller Anders de siste månedene, var det godt å få inn penger som ikke helt telles som lån. Jeg fikk 20 000 kr inn i dag, fra Lånekassen. Stipend og lån for januar! Jeg har betalt flere regninger allerede, og husleie selvsagt. Nå venter vi i spenning på mer penger, for Anders burde snart få hjelp fra NAV! 

Det passet veldig bra at pengene kom inn i dag, siden bestevenninna mi hadde bedt meg med på shoppingtur i dag. Ikke at det var snakk om skikkelig heftig shopping, da hun er høygravid, men en koselig liten tur på Strandtorget ble det iallefall. Og jeg fikk shoppet litt på salg! Fant strømpebukser og knestrømper som var nedsatt 70%, og jeg trenger alltid mer av det. Så ble tre tights og to par knestrømper i høstfarger. Tilstanden hele 120 kroner. Også unnet vi oss kuleis på kafé og fikk gedigne kuler. Valuta for pengene! En fin shoppingtur hvor jeg feiret å ha penger igjen, og brukte totalt 142 kroner... Passe det. Har fremdeles mange regninger igjen, og flere lån. 

Stoooor sitronkuleis i kjeks.
Shoppe shoppe shoppe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar