mandag 2. mai 2016

Fandom of the month club: Narnia

Jeg siklet lenge på Fandom of the month club sine subscription-bokser på Instagram lenge før jeg endelig fikk min første i postkassa (for disse er så små at de faktisk får plass i postkassa). Jeg måtte også vente et par måneder fra jeg la meg til på en venteliste, for de var utsolgt. Jeg måtte også vente helt til uti neste måned (dette er april-boksen, men den ankom ikke før 2. mai). Men endelig fikk jeg altså min første boks, og så fornøyd som jeg ble!

Fandom of the month club er en abboneringsboks (ala OwlCrate og LootCrate som jeg har skrevet om tidligere), med 3-4 smykker i en spesifikk fandom per måned. Boksen er liten og billig, får plass i postkassa og går under ekle momsgrensen vi har her til lands. Jeg måtte jo ha denne!

Jeg har jo sett på flere av de tidligere boksene, og de har selvsagt vært innom de store fandom-ene som Harry Potter, Ringenes Herre, Star Wars, Doctor Who og liknene. Men flaks for meg så er ikke dette mine største fandoms. Jeg har veldig lyst på mange av de fine smykkene som har vært tidligere, fordi geeky smykker er awesome! Men likevel... Jeg ante ikke hvordan fandom de kunne komme med denne måneden. Og så åpnet jeg boksen og ble veldig glad. For månedens fandom var Narnia. Og jeg har elsket Narnia sånn cirka så lenge jeg kan huske. Leste bøkene da jeg gikk på barneskolen, og BBC-serien var fast innslag på TV i jula eller påsken eller når enn den gikk. Perfekt første boks for meg!
Min første Fandom of the month club boks. Narnia <3
Innholdet var et veldig fint kjede med klesskapet, med et bilde av det første Lucy ser når hun går gjennom skapet: et vinterlandskap med en lyktestolpe. Jeg fikk også kjemepesøte Aslan øredobber, med halve løven på fremsiden av øreflippen, og resten på baksiden. Det tredje smykket var et armbånd med bilder av scener fra alle bøkene. Og så fulgte det med en jøleskapsmagnet med en stilisert Aslan. Hver slik boks har alt inni en liten tøypose med trykk på.

Aslan kjøleskapsmagnet sammen med Katniss fra en tidligere OwlCrate-boks.
Nydelig kjede med klesskapet og selve Narnia bak døra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar