lørdag 21. mai 2016

Buzzador: Kornmo bakte knekkebrød

Jeg har vært så heldig å bli utvalgt til smakstester på enda en Buzzador-kampanje. Denne gangen var det Kornmo sine nye bakte knekkebrød som var produktet. Jeg er glad i knekkebrød, så det hadde jeg ingenting imot å teste. Jeg ble dog litt skuffet av at selv om bildet de lokket med i kampanjen var av begge slagene (havre & solsikke, og urter & havsalt), så var det kun den kjedeligste av de to smakene som dukket opp i posten. Gøy å smake likevel.
Jeg fikk pakken med produktet i posten for en god stund siden, men jeg har ikke vært helg fungerende den siste tiden. Nå har jeg fått smakt på produktet, og det falt i smak.

Kornmo bakte knekkebrød både ser og smaker rimelig likt som de gode hjemmelagde knekkebrødene som Anders innimellom skjemmer meg bort med. Så denne fabriatvaren smaker like godt som hjemmelaget. Det er bra! Jeg synes havre & solsikke var litt i søteste laget (søtet med honning), men det passer godt til søtere pålegg som brunost eller syltetøy (eller ja takk begge deler). Har en følelse av at urter & havsalt går bedre med sunnere alternativer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar