torsdag 19. mai 2016

OwlCrate: Steampunk

Maiboksen av OwlCrate hadde temaet Steampunk. Jeg vet ikke helt hva det er med dette temaet som fenger meg, men jeg synes det er mye kult innen steampunk. Jeg ante likevel ikke hva jeg kunne få i denne månedens crate. Jeg ble veldig fornøyd der jeg satt på benken nede ved Jacob's (matbutikk med post i butikk) og ventet på bussen. Jeg klarte selvsagt ikke å vente til jeg kom hjem med å åpne spennende surprise-pakke. Og jeg fant fin ting etter fin ting, og smilte masse.


Månedens bok er Everland av Wendy Spinale. Bare å se på boka gjør meg glad, med gull og embossing overalt på smussonslaget. Nydelig! Og så høres boka supergøy ut. En slags dystopisk steampunk variant av Peter Pan hvor alle er barn og "the only way to grow up is to survive". Jeg gleder meg veldg til å lese denne boka! Med boka fulgte det med gulltatoveringer.

Jeg har jo nettopp begynt å abbonnere på en smykke-boks også, og derfor var det ekstra morsomt å finne så mange smykker i OwlCrate-boksen. Det var nesten litt som å få både OwlCrate og Fandom of the month club i en og samme pakke. Her var smykkene et kjempefint kjede med en stor nøkkel, en ring med bilde av en steampunk-engel fra en bokserie jeg ikke har lest, og en fin steampunk-øyestikker-nål. Kjedet måtte jeg prøve med en gang. Negleklistremerker med steampunkmotiv fikk jeg også. Usikker på om de kommer til å bli brukt, men samtidig så er det gøy med fine negler. Den siste tingen i månedens crate var kjedelig, nemlig et print fra Peter Pan, som jeg ikke engang syntes så særlig bra ut.

Storfornøyd med månedens OwlCrate; en av de beste så langt, og en stor oppsving fra forrige måneds skuffelse.
Smykkene og negleklistremerene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar