torsdag 24. mars 2016

TBT: The Gathering

Påske er TG-tid. Jeg husker ikke lenger hvor mange år jeg har tilbrakt påsken i Vikingskipet, men det har nå blitt endel. De siste tre gangene jeg var der var jeg frivillig i KANDU. Sist gang jeg var der var i 2012. Jeg hadde det ikke videre bra denne påsken, og tilbrakte mer tid ute i Hamar og omegn på GeoCaching-turer enn inne i hallen. Dette er også grunnen til at jeg de siste årene ikke har tatt turen, selv om jeg savner The Gathering hver gang det begynner å nærme seg påske. Og hver gang jeg hører sanger som Rosa Helikopter.

ID-kortet mitt. Med 2012-temaet At the end of the Universe.
Neon-orange uniform. Særdeles skrikende. Alt er bedre enn svart!
Stille før stormen. Og stor hval i taket!
Vi delte ut masse smågodt til deltakerne.
Noen satte meg til å lage mat. Jeg kan ikke å lage mat!
Stinn brakke. Det eneste hall-bildet jeg tok dette året. Slapt av meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar