lørdag 27. februar 2016

OwlCrate: Sci-fi love

Ah, så perfekt tema for månedens crate. Mye å glede seg til, samtidig var jeg litt skeptisk til hovedboken etter de to forrige historiske bøkene. Men kan det gå galt med dette temaet?

 Det gikk absolutt ikke feil med denne craten! Den var alt jeg kunne ønske meg og mer til! For hva fant jeg i denne fine boksen med ugle på? 

Hovedboken var faktisk en jeg har sett på og hatt lyst til å lese! Det vil si en bok jeg har hørt om. En bok som virker bra. Det blir den første boken jeg leser som er utgitt i 2016. Boka det er snakk om er The Love that Split the World av Emily Henry. I tillegg fikk jeg en bok til! Det liker jeg! To bøker i en crate! Den andre boken er sci-fi-klassikeren The Time Machine av H. G. Wells. Jeg har bare The War of the Worlds av han fra før, så det var veldig fint å få denne også.

Av stæsj var det en utrolig kul nål med en tardis fra Dr. Who. Håndlaget i tre. Kjempefin og detaljert. Synd jeg ikke er Dr. Who fan, for jeg har lyst til å kunne bruke denne selv. Et veldig rosa handlenett fulgte også med. På det var det trykket flere "ships" (kjærlighetsforhold) fra en bokserie jeg ikke har lest. Men handlenett er alltid kjekt og ha, og rosa er jo kult nok. Bokmerke med trykk fra Time Machine (og rabattkode for å bestille fler klassikere) og et signert klistremerke fra hovedboka fulgte også med.
Tardis-nålen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar