søndag 7. februar 2016

Michael McIntyre Live

Jeg ble bedt med på stort stand-up-show i Oslo Spektrum. Gratis, fordi jeg er så snill og god. Men jeg hadde ikke peiling på hvem fyren var. Ikke fyren som inviterte meg altså, for det var jo John, men fyren med mikrofonen. Michael McIntyre. Visstnok veldig kjent. Visstnok veldig morsom. Brite tydeligvis. Jeg hadde ikke hørt om han, men gratis er gratis, og stand-up er morsomt. Så jeg ble selvsagt med! Det var også oppvarming av en annen komiker. Også ukjent for meg. Paul Tonkinson. Begge to var morsomme. Det ble to timer (eller noe) med mye latter. Litt mye venting, men er vant med det fra konserter. Og vonde, veldig smale stoler. Og meget dyrt drikke (48 kr for 0,4 brus). Men sånn glemmer man når lattermusklene får kjørt seg. Absolutt en verdig måte å tilbringe lørdagskvelden på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar