onsdag 18. februar 2015

Gruppesamtale for studenter med AS

Jeg er på vei til min første gruppesamtale for studenter med Asperger syndrom. Jeg gruer meg selvsagt veldig mye. Kjenner angsten i magen for å si det sånn! Jeg aner ikke helt hva jeg går til her eller om jeg egentlig har noe der å gjøre. Jeg ser heller ikke for meg at dette kan hjelpe meg på noe vis. Men jeg må prøve; alt som kanskje kan hjelpe meg må prøves. Jeg må gå inn i dette med et åpent sinn.

Grunner til at jeg takler dette dårlig:

1: Takler ikke legetimer/psykologtimer osv. 
2: Masse ukjente folk.
3: Aner ikke om jeg "passer inn" (føler meg fremdeles ikke helt trygg på diagnosen min).
4: Aner ikke hva man skal snakke om, så kan ikke forberede meg. 
5: Ukjent situasjon.

Kommer kanskje med en oppdatering senere i dag på hvordan det gikk. Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar