onsdag 1. juni 2016

Read the rainbow

Jeg har hatt et fotoprosjekt gående i mai. Dette prosjektet ha gått på Instagram, som en konkurranse. Utfordringen har vært: ta et bilde av en bok med matchende vegg bak. I regnbuens fine farger. Vinneren ville få et gavekort på $50 fra Amazon. Vinneren er ikke kåret enda, men mai er over og bildene publisert.

Jeg har hatt det veldig gøy med dette prosjektet, og fått postet kjempemange fine og fargesterke bilder i Instagram-feeden min. Jeg savner alltid mer farger, så dette var et fint påskudd til å publisere bilder med farger. Jeg har gått et par turer rundt i nabolag hvor jeg visste det var fargerike bygg, med en eller to bærenett fulle av fargerike bøker, for å få tatt disse bildene.

Så utfordringen fikk meg til og med ut på tur. Det er jo positivt! Ene dagen fikk vi til og med gått inn i en åpen kirke og titte på de fine utsmykningene og det fine fargerike lyset som strømmet inn gjennom blyglassvinduene. Og så spiste vi lunsj på kirketrappa, fordi de lånte ut puter å sitte på. Koselig.

Nå var egentlig planen å lese alle disse bøkene i løpet av året. Men da det ble 36 bilder så er det godt mulig jeg ikke klarer det...
Kampen kirke.
Fine farger på benker og gulv i kirka.
Et eksempel på bilde.
Alle de fine og fargerike bildene jeg tok samlet i en collage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar