mandag 4. april 2016

Prosjekt: ryddig soverom

Jeg prøvde tidligere i år å få startet dette prosjektet. Da med en liten idé om å få ryddet klærne mine. Jeg har vokst fra de fleste av klærne, men håper en dag å komme inn i de igjen, og vil derfor rydde de unna. Per nå flyter både for små og passe store klær utover hele rommet. Jeg kom meg aldri i gang med det prosjektet.

Et annet prosjekt har i mellomtiden vokst i hodet mitt. Prosjekt: ryddig soverom, og prosjekt: ommøblere soverom. Så nå er alle møbler sjekket mål på, og selve rommet er målt opp. Og jeg har lagt ommøbleringskabalaen! Den gikk på et vis opp, selv om jeg måtte gå tilbake og prøve på nytt noen ganger. Problemet med prosjekt:ommøblere soverom er at det er et uendelig kaos der. Alt mulig stæsj i store mengder. Kombinert soverom, kontor/Lego-sorteringsrom og lager = roterom. Her flyter det virkelig, i hauger fra gulv til tak - som stadig vekk raser på grunn av nysgjerrige og eventyrlystne katter. Jeg savner et ryddig soverom og et ryddig hjem!

Soverom- og kontorkabalen.

For å begynne på prosjekt: ryddig soverom trenger vi en tur på Ikea. For å kjøpe mange oppbevaringskasser. Jeg trenger kasser når jeg skal få det ryddig. Kasser som kan stables lett. Kasser med plass til alt det rare jeg samler på.

Siden jeg ikke helt hadde det jeg trengte for prosjekt:ryddig soverom i natt, begynte jeg med å rydde i bokhyllene. Midt på natten. Klokka var vel over 1:00 da jeg startet å rydde. Jeg jobber best om natten! Nå er klokka 3:00 og jeg føler jeg har fått gjort nok for å roe ned for natta. Anders har vært like energisk som meg i natt, og ryddet i den nye Expedit-hyllen vår (gratis fra Finn.no). Godt å få gjort litt, selv om det knapt nok synes. Det er så mye å gjøre her!

Kveldens prosjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar