fredag 8. april 2016

Buzzador: Kims Crisps

Jeg har vært så heldig å få sjansen til å være med som testsmaker av Kims nye fullkornssnacks Kims Crisps. I dag fikk jeg pakke i posten, full med chipsposer. Gratis! Jeg er veldig glad i godteri og snacks, jeg er veldig glad i gratis ting, jeg er ekstra glad i gratis godteri eller snacks!

 Kims Crisps er en "sunnere snacks" med fullkorn og mindre fett. Skal jeg spise snacks så bryr jeg meg katta om det. Jeg spiser det som er godt. Felles for begge smakene er at flakene er tykke, men samtidig sprø og gode, med store rifler. Jeg tror denne snacksen kan egne seg godt til dipping.

Kims Crisps Smaksrik paprika har en god paprika-smak, og kan minne om fullkornssnacksen man får kjøpt på kino.
Kims Crisps Urter og Créme Fraiche falt ikke like godt i smak, men det er fordi jeg ikke er så glad i rømme og liknende. Men den var absolutt god nok til at posen forsvant fort.

Hvis du har lyst til å prøve deg som Buzzador, så gi meg beskjed da, så kan jeg verve deg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar