torsdag 21. april 2016

OwlCrate: Dystopian

April-boksen fra OwlCrate hadde et veldig lovende tema. Jeg har slukt rimelig mange dystopi-serier de siste årene. Men ble nok litt skuffet over denne boksen.


Boken denne måneden var Flawed av Cecilia Ahern, den første i en ny serie. Jeg har ikke hørt om boken før, men den så fancy ut med halvgjennomsiktig smussomslag. Jeg er litt skeptisk fordi det høres ut til at mye av utgangspunktet til denne boken er skjønnhet og mote noe jeg ikke finnes nteressert i. Men det er uansett gøy å prøve nye bøker!

Ellers i boksen var det et fint armbånd med en Mockingjay fra Hunger Games-serien. Dette tok jeg på meg med en gang. Det fulgte også med en coaster, med et for meg ukjent sitat fra en bokserie. Coasters er alltid kjekt å ha, men vi har kanskje egentlig nok med de vi har og synes er kule. Uansett en god ting å få. Videre var det med en lten notatbok med trykk av 1984 av George Orwell. Jeg har ikke lest denne boken heller, men det er en klassiker, som er kult. Notatbøker er uansett elsk! Resten av innholdet var "print-crap". For all del kult med kjøleskapsmagneter, men den var ikke så veldig fin selv om den var av Katniss fra Hunger Games. En enda mer "print-crap" sak var en decal til å feste på laptopen. Jeg har et par liggende et eller annet sted som jeg har kjøpt og aldri festa på, så jeg trengte ikke flere - i alle fall ikke med trykk av noe jeg ikke kjenner igjen opprinnelsen av. Alt i alt ikke så veldig fornøyd med månedens OwlCrate. Håper på en bedre neste måned!
Fint smykke fra the Geeky Cauldron. Mockingjay armbånd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar