mandag 21. desember 2015

Star Wars med litt attåt

Den store dagen alle har gledet seg til! Uhm, med unntak av meg da. Ny Star Wars-film på kino ble til en helaften med gode venner. Før filmen dro vi ut og spiste nydelig tyrkisk mat på Noah's Ark på Grünerløkka. Jeg spiste tradisjonelle köfte med bulgurris, tzatsiki og hvitløkspitabrød. Nam! Etter middagen ble det Star Wars TP/quiz og en kopp kaffe. Mitt lag vant! Definitivt ikke takket være meg.

Star Wars: The Force Awakens var ikke så ille som jeg hadde fryktet, og jeg holdt meg faktisk våken gjennom hele filmen! Jeg er ikke noe glad i Star Wars eller generell "stjernekrig", og har sovnet på de tre foregående filmene på kino. Jeg liker sci-fi, men krig generelt er kjedelig, og når det er for mye action soner jeg lett ut og kan ende opp i soveland. Men denne filmen var altså helt ok. Med søt dame i hovedrollen og med kul ny robot så var det litt lettere å følge med. Jeg lo til og med flere ganger. Jeg blir vel å se også neste film på kino. Jeg må jo se de, slik at jeg har lov til å ikke være fan!
Tyrkisk köfte.
Star Wars TP.
Stormtrooper-Nina. Nei, jeg kjøpte ikke disse altfor dyre 3D-brillene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar