søndag 20. desember 2015

Juleverksted #2

Å komme hjem fra flere dager med sosiale og "travle" dager på Lillehammer, forkjøla, for så å skulle rett hjem å være vert for juleverksted med masse folk, det var kanskje ikke tidenes lureste idé. Jeg som blir så fort sliten av å være sosial! Men, planer er planer, og det skulle jo bli gøy.

Det ble også gøy, jeg klager ikke. Men jeg var så sliten, så sliten! Både fysisk og psykisk. Jeg slet med å være i godt humør, og jeg måtte etterhvert ta en tidlig kveld. Eller iallefall trekke meg tilbake til soverommet med en god bok. Jeg håper ingen syntes jeg var rar eller uhøflig; jeg prøvde å gjøre dagen best mulig for alle.

Men jeg orket både pepperkakebaking og -pynting. Jeg orket også å spille litt brettspill. Og det ble grøt med mandel, gløgg og godteri, som seg hør og bør på et juleverksted. Det kom en god del folk fra Outland-gjengen, og i tillegg hadde jeg invitert Julia som også kom. Så det ble en fin dag alt i alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar