onsdag 16. desember 2015

Lesestund er gull i grunn

Tidligere i år skrev jeg litt om at Anders hade begynt å lese bok høyt for meg som nattahistorie. Liggende i senga, meg tett inntil han med hodet godt hvilende på brystkassa hans. Det ble etterhvert en rimelig sporadisk hendelse. Men i det siste har det tatt seg opp igjen. Spesielt nå i desember, siden vi leser Julemysteriet av Jostein Gaarder slik den skal leses - som en julekalender. Hver kveld leser Anders et kapittel i boka høyt for meg. Og hvorfor skal vi ikke kunne fortsette med det selv om vi befinner oss i hver vår by? Det finnes da Skype og Google Talk! Vi kommer til å være mye borte fra hverandre i starten av 2016, så det er greit å venne seg litt til denne formen for kontakt også. Så i kveld har vi testet dette for første gang; han har lest dagens kapittel for meg via Google Talk.

Bare se hvor koselig vi hadde det:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar