søndag 20. desember 2015

OwlCrate: Get Inspired


Endelig får jeg også morsomme crates i posten hver måned! Jeg har funnet en finfin crate for meg, nemlig OwlCrate. Dette er en crate for lesere av Young Adult-sjangeren. I denne boksen får man en innbundet bok hver måned, pluss andre småting som ei jente (jeg bør vel strengt tatt kalle meg selv dame eller kvinne, men det høres så feil ut) kan like. Jeg fikk min første crate i postkassa mens jeg var på Lillehammer, så den lå og ventet da jeg kom hjem igjen. Det var kjempegøy å åpne den!

I min første crate fant jeg boken Da Vinci's Tiger av L. M. Elliot. Jeg har aldri hørt om denne boken før, men blurben minnet litt om Girl With a Pearl Earring som jeg liker godt. Jeg aner ikke om de kan sammenliknes da. Blir uansett spennende å lese, og diskutere med andre på GoodReads. Med boken fulgte det med magnet-poesi med viktige ord fra boka.

I tillegg til boken var det et lys i ta-med-eske, som luktet nesten som punchboller eller julekonfekt - en kombinasjon av kaffe og sjokolade. Nuffa godt! Det var også en blokk med to-do-lister og en bok hvor man kan holde oversikt over hvilke bøker man leser. Lister! Jeg liker lister! Og det siste som fulgte med var en søt kjøleskapsmagnet.

Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å bruke alt dette så mye. Jeg har GoodReads til å holde oversikt over bøker jeg leser, og to-do-lister fører jeg i min 7.-sans. Likevel var det jo mye søtt i eska, og boka er jo det viktigste!

Gleder meg til neste OwlCrate!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar