tirsdag 28. juli 2015

Shop till I drop!

London-turen vår nærmer seg med stormskritt. Og jeg har saumfart internett for alt det fine jeg skal shoppe! Iallefall litt. Iallefall sett over veldig mye og laget meg ønskeliste både på Primark og Forbidden Planet. Jeg trenger vel ikke si at jeg er nerd, jeg antar at leserene mine kjenner meg litt. Jeg skal shoppe nerdeting til koffertene er fulle! For vet dere hva, til og med Primark har kjempemasse fint nerdestæsj nå! Hovedsaklig i nattøy-avdelingen, men: nerdeklær!

Supermasse Batman-klær å velge mellom. Jeg vil ha alt!

Så søte sokker!

Jeg er ikke direkte Harry Potter-fan, men må ha noe av dette.
Dette er bare noe av alt det fine jeg har sett på. De har fine klær med Løvenes Konge, Jurassic World, Batman, Harry Potter, Disney, Avengers, My Little Pony, Nirvana, Turtles, dinosaurer, Where's Wally?, Reese's og så videre. Så mye fint! Jeg kommer til å fylle en koffert med bare nerdeklær fra Primark tror jeg!

Meg som reiser til London med bare liten veske og koffert,
og meg som reiser hjem igjen fra London, med gedigen sekk, veske, og TO kofferter. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar