tirsdag 14. juli 2015

Langhelg på Lillehammer

Jeg tilbrakte helgen hjemme hos mine foreldre på Lillehammer. Det ble sommerens andre besøk, og jeg har planer om å prøve å få til et tredje besøk også. Må jo opp og kose på søte tantungen min, slik at hun kanskje snart husker meg fra gang til gang.

Selv om nedetid hindret meg i å dra oppover på torsdag slik jeg egentlig skulle, så fungerer søte Constanse som en god lykkepille når jeg først får meg oppover. Det er umulig å være nedfor med barnelatter i ørene. Jeg rakk å få inn to dager med henne i løpet av en langhelg (fredag - mandag). Ellers ble det tid til grilling, brettspilling både med søster med mann og med mamma - som ikke har vært med på spilling på et par-tre år, fin gåtur med hunden og shoppingtur etterfulgt av McDonalds-piknik med jentene i familien.

Mye kos på kort tid. Mye sosialt på kort tid. En veldig koselig langhelg. Men jeg var veldig sliten både psykisk og fysisk da det begynte å nærme seg hjemreise, så det var godt å komme seg hjem til roligere omgivelser i Oslo.

Bade! Constanse storkoser seg i plaskebasseng.

Angie koser seg med vannslangen i varmen.

Mye fint å se på når man går tur på Lillehammer. 

Jordbær!

Spilte Stone Age med mamma og bror.

Vern om dine favoritter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar