torsdag 5. november 2015

Party, party!

Dette blir en veldig kjapp oppdatering med fokus på fest og moro!

Forrige helg feiret jeg bursdagen min med hele 13 finfine venner! Kan ikke huske å ha hatt så mange venner noen gang, annet enn på barneskolen da hele klassen var regnet som venner. Så herlig å kunne invitere så mange koselige, snille, søte mennesker, og så kommer de på besøk også, bare for å feire bursdagen min. Følte meg veldig heldig denne dagen! Og ikke nok med at de herlige menneskene kom på besøk, men de hadde med supre gaver! Fikk brettspill, Lego, parfyme, klær, sjokolade og filmer på blu-ray. What more could a girl want? Svaret er vel brettspilling og kake, som det også var mer enn nok av på dagen. Herlig herlig!
The making of Blue velvet brownie Oreo cheese cake.
31 år ung!

Spilte mange gode spill. Nederst i høyre var en gave.

Oktober ble avsluttet med en kjempefin Halloween-fest hos Stine. Jeg hadde gruet meg litt til utkledningsdelen, og trodde aldri at jeg kom til å få det til, men endte opp med å bli meget fornøyd med min utgave av Sally fra The Nightmare Before Christmas. Også her var det kaker og brettspilling, men i tillegg var det spooky pynt, utkledning og alkoholinntak. Og nye folk; noen jeg har møtt en gang før og andre jeg aldri har møtt før. Koselig med nye folk, enda koseligere med fine venner fra klassen!
Anders måtte hjelpe meg å sy for at vi skulle rekke å bli ferdige.
Tester parykken. Alt kler den smukke!

Sally fra The Nightmare Before Christmas.

Freaky edit.

Etter begge disse to lørdagene lå jeg og sov absolutt hele dagen derpå, samt til langt utpå dagen på mandagen. Jeg blir tydeligvis rimelig utslitt og utslått av å være så sosial.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar