lørdag 28. november 2015

Black Friday

Jeg har egentlig mye imot Black Friday salg i Norge. Ikke fordi jeg har imot at vi tar til oss alle mulige tradisjoner fra USA, men fordi det ikke blir gjort på riktig måte. Black Friday skal være helt fantastiske tilbud, i begrenset mengde, kun én dag! Her drar de salget ut over fort vekk en hel uke, og har bare de samme gamle dårlige salgene (feks. 15% på endel varer). Idiotisk. Skal man kjøre Black Friday må man gjøre det ordentlig!

Men når jeg uansett måtte en tur ned til byen på denne svarte fredagen, så måtte jeg jo se om Outland hadde noen gode tilbud. De hadde reklamert på FaceBook om tilbud på lesestoff med ordet "Black" i seg, noe som var et veldig smalt og dårlig tilbud. Kanskje de hadde mer likevel om man først stakk nesa inn i butikken? Det hadde de. Riktignok ikke mye, eller sånn superduper tilbud man kunne håpet på, men tilbud som var gode nok til at vi lot oss friste.

Dette er hva vi kjøpte (pluss noen julegaver som ikke blir vist frem her, selvsagt):

Nydelige utgaver av klassikere fra Canterbury Classics. 25% off.

Harbour, veldig godt og lite spill fra TMG. 25% off.
Det ble brukt litt penger på Outland, men julegaver må kjøpes og bøkene har jeg siklet på lenge. Noe må man vel kunne unne seg, når en har fått låne masse penger?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar