lørdag 5. september 2015

Awesomeness: Evna

I dag var en virkelig lykkedag! Høy fra masse fin shopping både på loppemarked og i sentrum dro jeg hjem og gledet meg til en kveld med lasagne og boklesing. Jeg trodde ikke at dagen skulle bli noe bedre; jeg hadde tross alt sett verdens søteste ønskebrønn, kjøpt en veeeeldig gammel bok som er umulig å lese (gotisk skrift) på loppemarked, truffet både Anne med familie og B.A., sett en (helt ekte, lover!) vulkan nede i Karl Johan, fått freebies fra NetCom, kjøpt fine brettspill og eeendelig funnet den nye minifigur-serien til Lego som jeg har saumfart byen etter i mange dager. Hva mer kan en ønske på en dag?

Vel hjemme fant jeg en skikkelig godbit i postkassa. Noe av det fineste jeg har fått i posten noensinne! Iallefall som jeg kommer på akkurat nå - jeg får for det meste reklame, eller pakker jeg har bestilt selv. Dette var noe utenom det vanlige!

Legg merke til fantastisk søt innpakning!

Jeg skrev jo for få dager siden at jeg gledet meg veldig til siste bok i Ravneringene, som kommer i slutten av oktober. Og plutselig ville Siri Pettersen sende meg et forhåndseksemplar, hvis de hadde igjen flere på forlaget. Snilleste forfatteren! Nå får vi aldri post her på lørdager... Men akkurat i dag lå det faktisk post i postkassa, selv om det er lørdag. Gjett om jeg ble glad! Ekstatisk er vel mer riktig ord faktisk. Nå vil jeg egentlig ikke gjøre noe som helst annet enn å lese, men dessverre så har jeg et liv og... Jeg starter likevel å lese med en gang, og håper på mye tid til koselige lesestunder i dagene fremover.


Etter en tur på biblioteket i går, en tur innom Ark i går, posten i dag, og med alle bøker jeg holder på med å lese for øyeblikket, så ser currently-reading- og leses-ASAP-bunken min slik ut:


Veldig masse awesomeness her. Jeg vil bare lese! Dumme livet som kommer i veien nå. Samtidig så er jeg en bibliotekar-student, så jeg må ta meg tid til å lese mange bøker. Hah!
 
Hva ligger i din lesebunke for tiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar