onsdag 1. april 2015

God påske!

Jeg tenkte bare å kjapt ønske mine lesere en riktig fin påske. Håper dere koser seg med Kvikk Lunsj, egg og påskekrim. Eller til og med skiturer for dem av dere som er såpass vågale! Kos dere på hyttetur eller på The Gathering! (Jeg misunner dere...)

Jeg har tatt en aldri så liten påskeferie selv. Eller en helg midt i uken kan det vel også kalles, siden det kun er snakk om to dager. Det som minner mest om påske her er påskeegg og sjokolade. Jeg har fått stort fint påskeegg av Anders, med både masse godt godteri og morsomme leker i.

Stort rosa egg til meg, litt mindre blått egg til Anders.
Definitivt ikke meningen med "lyserosa til jente og lyseblått til gutt"!
(Egget til Anders var tyngre enn det til meg, tross at det var mindre.)

Lego!
Pop vinyl figure. Jeg har Gizmo fra før, så kult å få Spike.
Masse namnam import-godis.
Og litt surt smågodt.
Og så gravid blir man av å spise påskeegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar